Returer & Reklamationer

Returer och byten
Vi tillämpar 30 dagars öppet köp och bytesrätt. Vilket innebär att om du ångrar en beställning du gjort hos oss har du rätt att skicka in produkten för att byta till en annan produkt eller få pengarna tillbaka. En förutsättning för att få pengarna tillbaka är att produkten är i samma skick som när du fick den. Eventuell returfrakt står du som kund för.
Vill du retunera en vara så skicka den till oss tillsammans med ifyllt returfomulär som du kan ladda ned här nedan. Eftersom det är du som kund som står för returkostnaden rekommenderar vi dig att skicka returen som spårbar försändelse, skulle returen inte komma fram till oss och du inte har skickat den som spårbar kan vi tyvärr inte göra något åt det.

Returfomulär laddar du ned här

Retur av defekt/trasig produkt
Har du köpt en produkt av oss som är defekt skall du först kontakta oss. Skicka ett mail till info@fishline.se med en beskrivning av felet. Vi tar sedan kontakt med dig för att lösa problemet. Om felet då inte kan avhjälpas får du naturligtvis returnera varan för att få varan lagad eller ersatt av en ny vara.

Frakt på returer
Om vi skickat fel- eller defekt vara står Fishline för alla fraktkostnader. Vid byten & reklamationer står kunden för fraktkostnaden.

Din produkt är tillagd

×

Bevaka produkt

Ange din e-postadress för att bli notifierad när varan återigen finns i lager hos oss

Tack för ditt intresse! Du kommer bli notifierad när varan återigen finns i lager i butiken.