Ångerätt:
Som kund har du alltid 30 dagars ångerrätt enligt Distans- och hemförsäljningslagen. Ångerfristen börjar löpa från den dag du mottagit varan. En förutsättning är dock att varan är oanvänd och oskadad.
Reklamationer:
Har du en trasig vara så maila oss på info@fishline.se. Skicka gärna en bild på skadan och beskriv vad som hänt. Glöm inte att uppge ditt ordernummer i mailet så hittar vi din order snabbare i systemet.
Här kan du ladda ner Fishlines returblankett.
Använd denna blankett när du vill returnera en vara till oss, eller behöver skicka in en reklamation. Saknar du möjlighet att skriva ut dokumentet så kan du använda det som en mall och handskriva ett liknande formulär.
Har returen ett värde över 500:- så rekommenderar vi att returen skickas med Postnord som försäkrad försändelse med spårbart kollinummer. Kunden står för returkostnad enligt Postens portotabell och har ansvaret för varan till dess den har kommit oss tillhanda. Returer får inte skickas som postförskott.
Returadress:
Fishline Scandinavia AB
Kanalvägen 5A
194 61 Upplands Väsby